Працюючи з матеріалом даних модулів, я визначила як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні , а також місце та роль диференційованого навчання. Процес навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як збоку учнів ,так збоку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки : зміст, процес,результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з обдарованими потребами, я відзначив для себе важливий факт, що можна простими і цікавими формами роботи залучити до співпраці учнів, які мають проблеми. В умовах інформатизації навчального процесу маємо досить широкий спектор методів та інструментів навчання, що дозволяє кожному учневі побудувати свій шлях у процесі засвоєння нових знань. Я як учитель маю допомогти учневі обрати свій шлях.
вівторок, 25 листопада 2014 р.
Модуль 9-10
Працюючи з матеріалом даних модулів, я визначила як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні , а також місце та роль диференційованого навчання. Процес навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як збоку учнів ,так збоку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки : зміст, процес,результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з обдарованими потребами, я відзначив для себе важливий факт, що можна простими і цікавими формами роботи залучити до співпраці учнів, які мають проблеми. В умовах інформатизації навчального процесу маємо досить широкий спектор методів та інструментів навчання, що дозволяє кожному учневі побудувати свій шлях у процесі засвоєння нових знань. Я як учитель маю допомогти учневі обрати свій шлях.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар