вівторок, 25 листопада 2014 р.

Модуль 9-10




Працюючи з матеріалом даних модулів, я визначила як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні , а також місце та роль диференційованого навчання. Процес навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як збоку учнів ,так збоку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки : зміст, процес,результат, середовище навчання. Щодо форм  оцінювання обдарованих учнів та учнів з обдарованими потребами, я відзначив для себе важливий факт, що можна простими і цікавими формами роботи залучити до співпраці учнів, які мають проблеми. В умовах інформатизації навчального процесу маємо досить широкий  спектор  методів  та інструментів навчання, що дозволяє кожному учневі побудувати свій шлях у процесі засвоєння нових знань. Я як учитель  маю допомогти учневі обрати свій шлях.

Немає коментарів:

Дописати коментар